Powered By Blogger

Friday, March 12, 2010


assalamualaikum w.b.t

Sedikit Mukhadimah daripada aku..
tanpa dia aku sepi
kehadirannya pula adalah penyeri
setelah lama aku menyepi
kini aku datang lagi...
Sudah sekian lama aku x update blog aku nie.harinie kerana agak bosan aku nak cube tulis something kat dlm blog aku nie..wawawa..kepada sume kawan2 yg tggu aku update aku nyer blog nie sory..taun nie aku mls skit..hahaha..

Sebenarnya byk cerita aku nak kongsi dgn korang sume pasal aku dkt dalam blog nie..
tp disebabkan aku wat blog nie bukan nak cerita pasal peribadi tp sbb nak kongsi bahan2 assgnmnt aku or pape ilmu yg aku dapat semasa aku belajar kat IPG Kampus Ilmu Khas ni, so aku nk cter pasal perkara yg berlaku dkt kampus aku jeler..

so, layan.........................

No comments:

Post a Comment